Ωρολόγιο Πρόγραμμα ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ 2019-20  

Παρακαλούνται οι μαθητές που εχουν ενταχθεί σε τμήματα Γενικής Παιδείας  να ελέγχουν αν το όνομα τους βρίσκεται στη λίστα του απουσιολογίου του τμήματος που παρακολουθούν.

7ο Ωρολόγιο Πρόγραμμα απο 18/11/2019  

α) Μαθήματα Ειδικότητας Τάξεων Β, Γ και Δ

β) Μαθήματα Γενικής Παιδείας Τάξεων Α, Β, Γ και Δ

   

Ώρα Ελλάδας  

   
   

Επισκέπτες  

1803424
Σήμερα1695
Χθες2178
Εβδομάδα15126
Μήνας41574
Συνολικά από 1/10/2012 ημερομηνία ανάρτησης της ιστοσελίδας μας1803424
Logged In Users Online
-
   

Ημερολόγιο  

«  Ιανουάριος 2020  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
   

Εορτολόγιο  

   

H Ip σας είναι:  

35.172.195.82
   

Ερευνητική Εργασία (project) Α΄ Τετραμήνου στο τμήμα Α1 με θέμα: "Facebook: Η νέα διάσταση της κοινωνικής δικτύωσης" Σχολ. Χρ. 2011-2012

Λεπτομέρειες

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

ΘΕΜΑ:"FACEBOOK: Η ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ"

 

ΤΜΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ: Α1

 

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΞΕΝΕΛΛΗ ΕΙΡΗΝΗ-ΚΟΝΤΗ ΜΑΡΙΑ

 

2011-2012 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 Μαθητές που συμμετείχαν ενεργά στο μάθημα:

 

ΑΜΠΕΛΙΚΙΩΤΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

 ΒΑΛΕΛΛΗ ΝΙΚΗ

 ΒΟΥΡΛΗ ΑΝΤΙΟΠΗ

 ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 ΕΛΙΝΤΙΟΝ ΣΙΝΑΝΑΙ

 ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

 ΚΟΜΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

 ΣΙΔΗΡΕΛΛΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Η μεθοδολογία που ακολουθήσαμε για την παρούσα εργασία ήταν αρχικά η επιλογή του θέματος από τους μαθητές, ο χωρισμός τους σε ομάδες, η επιλογή των υποθεμάτων από την κάθε ομάδα και η ανάθεση αρμοδιοτήτων. Στη συνέχεια οι ομάδες ανάλογα με το ερώτημα προς διερεύνηση  προχώρησαν στην :

  1. Αναζήτηση βιβλιογραφίας στη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
  2. Αναζήτηση έγκυρων πληροφοριών από το Διαδίκτυο,  τον έντυπο  και ηλεκτρονικό τύπο.
  3. Σύνταξη και αποδελτίωση Ερωτηματολογίου
  4. Συγκέντρωση πληροφοριών και εξαγωγή συμπερασμάτων
  5. Συγγραφή εργασίας

Τα ερωτήματα που διερευνήσαμε ήταν:

  • Ποια είναι η ιστορία του Facebook και ποια είναι η εξέλιξή του στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.
  • Πως μπορεί να δημιουργήσει κάποιος το δικό του προφίλ και ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρεί
  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Fb.
  • Ποιες είναι οι εφαρμογές του Fb και τι δυνατότητες παρέχει στους χρήστες του.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 

 Τα αποτελέσματα από την έρευνα που κάναμε  σε 100 τυχαία επιλεγμένα άτομα από το οικείο περιβάλλον μας έδειξαν ότι: Οι περισσότεροι χρήστες είναι άντρες με ποσοστό 52%, ενώ οι γυναίκες είναι το 48%.Το 35% των χρηστών είναι ηλικίας 20-30, το 28% είναι 30-40, το 25% είναι 13-20 και το μικρότερο ποσοστό, 12% εμφανίζουν οι χρήστες με ηλικία άνω των 40 ετών. Το 61% των χρηστών προέρχεται από χωριό. Οι περισσότεροι χρήστες είναι μαθητές ή φοιτητές και ελεύθεροι επαγγελματίες. Το 73% των χρηστών χρησιμοποιούν το facebookεδώ και 2 χρόνια. Το 34% έχει λιγότερο από 100 fbφίλους, και το 13% έχει πάνω 700.Το 80% συναντιέται με το πολύ 50 άτομα. Το 58% χρησιμοποιεί το fbγια να βρει φίλους ή συγγενείς, το 45% επειδή έχουν και οι άλλοι, το 18% για επαγγελματικούς λόγους και το 13% για να μαθαίνει για τη ζωή των άλλων. Το 22% έχει δεχτεί υβριστικά σχόλια η έχει απειληθεί μέσω fbκαι το 15 % έχει κάνει αρνητικά σχόλια σε άλλους. Το 20% έχει περισσότερα από ένα προφίλ και το 29% χρησιμοποιεί ψευδώνυμο. Το 64% μπαίνει καθημερινά στο facebook. Το 52% χρησιμοποιεί ελληνικά, το 40% greeklishκαι το 8% αγγλικά. Το 82% γνωρίζει πώς να προστατέψει τα προσωπικά του δεδομένα.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε αυτή η διερευνητική μας προσπάθεια είναι ότι: 

  • Η ηλεκτρονική κοινωνική δικτύωση είναι ο ευκολότερος τρόπος επικοινωνίας συγκριτικά με το email για τους νέους της επαρχίας με λιγοστές ευκαιρίες για νέες γνωριμίες.
  • Το Facebook προσφέρει άνετη πρόσβαση στην πληροφορία, δυνατότητα αλληλεπίδρασης με άλλα άτομα με ίδια ενδιαφέροντα και δυνατότητα συγκρότησης κοινών ομάδων.
  • Το Facebook αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής
    Σε αρκετές περιπτώσεις, μέσω της εφαρμογής αυτής, επιτυγχάνεται επανασύνδεση χρηστών με παλιούς τους φίλους.
  • Το Facebook εκτός από την κοινωνικοποίηση προσφέρει τη δυνατότητα ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης, διαφήμισης, εύρεσης εργασίας και ενημέρωσης με τις εγγενείς εφαρμογές του.

 

 ΠΗΓΕΣ

 

RAM 2008, Τα Μυστικά του Facebookσελ.5-128.

 

Εξελίξεις της Πληροφορικής που άλλαξαν τη ζωή μας, Κοινωνικά Δίκτυα, FacebookΕφημερίδα Τα Νέα της Λέσβου (10/11/2011), Πλάτων Σ. 

www.tanea.gr 

http://el.wikipedia.org/wiki/Facebook 

www.newsfilter.gr 

http://www.youtube.com/www.facebook.com/ads/create,

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ 

Ευχαριστούμε θερμά τον καθηγητή του σχολείου μας κ. Τριχόπουλο για την προβολή της ταινίας TheSocialNetwork, η οποία παρουσιάζει την ιστορία ίδρυσης του fbκαι τους ιδρυτές του, το Δ/ντή του σχολείου μας κ Ε. Μαδυτινό για την παροχή κάθε δυνατής διευκόλυνσης, όλους όσους απάντησαν το ερωτηματολόγιο μας και όλους εσάς για την παρουσία σας!

 

 



   

ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΠΑΛ  

   

ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ  

   

ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ  

   

Συνδεδεμένοι Χρήστες  

Έχουμε 124 επισκέπτες και κανένα μέλος σε σύνδεση

   

Ο καιρός  

   

Γνωμικά-Ρητά  

   
© Διεύθυνση: Στρατή Μυριβήλη 108, Τ.Κ.: 81100 Μυτιλήνη, Τηλέφωνο/Fax: 22510-47721, E-mail: mail@1epal-esp-mytil.les.sch.gr, site designer ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΠΕ19